سحر قریشی بی جنبه......
★دختر نمكی★
♥وبی برای دختران♥
درباره وبلاگ


♥سلام♥ ★خوش اومدین★ ♥من تارا هستم و 13 سالمه♥ ♥عاااااااااشق عروسکای دخملونه و کارتونای کره ای هستم♥ من خیلی دوس دارم تبادل لینک کنم و تازه هر هفته پست های بزرگی میزام★ چیزی مونده که بگم؟ها راستی بدون نظر هم نرید و منو حتما بلینکید★ میسی و بااااااااااااااااااای★

پيوندها
√تـــــــڪ ستاره ـڪوتـڪ√
احساس رویایی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★دخمل کوچولو★ و آدرس girl-litel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



دریافتـــ کد های موس برآی وِبلآگ



کـ ـُ ـد هـ ـ ـآیِ قـ ـ ـآلِـ ـِ ـب

اهنگ عشق اول از مهدی احمدوند

کد آهنگ
برای دیدن لحضات نمکی
Erorr in Your Internet Explorer !!!

Music Weblog

نويسندگان
★♥تارا♥★

آرشيو وبلاگ
مهر 1391
شهريور 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 7 مهر 1391برچسب:, :: 5:0 :: نويسنده : ★♥تارا♥★

سهلام به تمام دوس جوووونام

ببخشیییید دیر آپیدم آخه اصلا حسش نیس به همه 

خبر بدم به هر حال ببشین دیگه Mimimo mouse

خوب آپ امروز راجب پسرا نیس 

اصلا بهتر این پسرا ارزش آپ کردم ندارن والا

آپ امروز راجب سحر قریشی جو گییییره Mimimo mouse

وای که خدا میدووونه من چقدر از این بشر  

بدم میاااااد 

حالا چرا جو گیر شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ خوب چون خیر سرش یه 

دلنوازان بازی کرد واسه من آدم شده 

حالا خوبه به خاطره شاهروخ استخری 

معروووف شد وگرنه قبلش هیچ پخی نبود 

البته با عرض پوزش از کسایی که سحر قریشی رو

دوس میدارن 

قصد بی احترامی ندارم آخه

دسته خودم نیس دیگه بدم میاد ازش 

خوب حالا این عکساشو تو ادامه مطلب 

بنگرید ببینین چی بووووده چی شده 

درضمن نظر یادتووووون نره ه ه هااااا 

دوستووون دارم 

و در آخر Mimimo mouse